If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Напротив, фланците на главините трябва да бъдат изчистени перфектно от ръжда защото има опасност новия диск да не легне правилно, дисковете трябва да се обезмаслят иначе първоначално няма спиране, набии хубаво инструмента, с който ще развиваш апаратите защото ако превърти после ще страдаш. Предполагам знаеш, че трябва да върнеш буталата максимално назад за да може след това да монтираш накладките на новите дискове, връщането става с въртене на буталото и едновременно натискане и не забравяй преди да тръгнеш да напомпаш няколко пъти за да отидат накладките в работно положение. Намажи задната контактна повърхност на накладките с медна паста и ако си доливал спирачна течност изтегли малко да не прелее като върнеш буталата
Предните буталца се прибират и без въртене, достатъчно е да ги напънеш с щангата За задните се върти
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Аз на моята сложих Предни Делпхи.. 76 лева Доволен съм на нисанчето слагам само такива... чат пат подсвирват когато вече почтни сам спрял напълно c 15-20km/h и върна спирачката.. Много леко.. предстои ми смяна и на задните но там нямам още Информация нека някои запознат да ми разясни.. като цена и дали е по сложна смяната отколкото предните
Предните буталца се прибират и без въртене, достатъчно е да ги напънеш с щангата За задните се върти
Днес е се напнах да сменя предни дискове и накладки, но колкото и да напъвах с каквото се сетиш и още по-причудливи не щяха да идат назад и това е. Та им пуснах по малко течност от пробката за обезвъздушаване и сега се чудя дали съм за обезвъдушаване, или не е необходимо. Като напомпах веднъж на първия и 2 пъти на втория всичко като че ли си е в ред, нямах време да пробвам, че настана час пик и не е много за проби на спирачки из града, но си държат яко, не видях разлика някаква, макар, че все още не са си припаснали кой знае колко добре.
Днес е се напнах да сменя предни дискове и накладки, но колкото и да напъвах с каквото се сетиш и още по-причудливи не щяха да идат назад и това е. Та им пуснах по малко течност от пробката за обезвъздушаване и сега се чудя дали съм за обезвъдушаване, или не е необходимо. Като напомпах веднъж на първия и 2 пъти на втория всичко като че ли си е в ред, нямах време да пробвам, че настана час пик и не е много за проби на спирачки из града, но си държат яко, не видях разлика някаква, макар, че все още не са си припаснали кой знае колко добре.
Ако само си изпуснал спирачна да потече, без да пипаш педал - няма проблем. Но щом не си могъл да ги прибереш без да отвиеш пробката - започнали са да блокират и си искат профилактика
Ако само си изпуснал спирачна да потече, без да пипаш педал - няма проблем. Но щом не си могъл да ги прибереш без да отвиеш пробката - започнали са да блокират и си искат профилактика
A може и спирачните маркучета да са се позапушили
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Е то за спиране ще си спира, ама трудно се връща обратно течността - оттам и не може да прибере апаратите. Ако бяха блокирали и след отвиването на пробката пак нямаше да се движат.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Е то за спиране ще си спира, ама трудно се връща обратно течността - оттам и не може да прибере апаратите. Ако бяха блокирали и след отвиването на пробката пак нямаше да се движат.
Тони - и да, и не. Когато седят доста в едно и също положение в/у тях си се натрупва мръсотийка. И като тръгнеш да ги прибираш за нови накладки - става с огромно усилие. И затова е хубаво да ги почистиш. Имал съм запушен маркуч от старост и дет се вика ни напред, ни назад. Затуй аз ги вадя почти докрай, набирам предпазителя и забърсвам буталата и предпазителя отвътре. Е, прави се внимателно все пак
Това го мернах като предположение за проблеми и в други теми, какво би могло да ги запуши, то си е много ясно, че нямах подходящ инструмент с който да ги избутам назад, чак сега прочетох напътствията на колега, в които препоръчва да се избутат назад с голяма отверка още преди да бъдат извадени старите накладки, тогава има добра опора да се направи това без да се рискува усукване на маркучи, огъване на предпазни ламарини зад спирачните дискове и може да се справиш без да си насиниш нокът на безименния пръст на лявата ръка.
Но на други марки коли, след като първоначално в никой случай не потеглят назад буталцата, след известно време и на не повече от третата псувня все пак се раздвижват, а в тоя случай просто не искаха по никой начин да тръгнат назад, та реших да не се губя в половинчати мерки, един вид - да пипам мъжки!
Като и опна едни 200-300 км ще видя дали започват да греят дисковете, ако има нещо като трудно връщане на буталата ще трият и ще стане ясно дали да ги сваля пак и да ги лъсна, засега се ограничих с едно пръскане с така любимия ни спрей с тефлонова грес, отделно опръсках почти всичко със спирачна течност...
Поне местата на които лягат новите спирачни дискове просто си нямаха ръжда,гявол знае как са се опазили.
Comment